1.0 ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
Дане Положення визначає правові та організаційні засади послуги «Бібліо-Няня» (далі «послуга») у бібліотеках-філіях Хмельницької міської централізованої бібліотечної системи.
1.1 Основнимзавданнямпослуги є зайнятість дітей дошкільного віку на період відсутності батьківта залучення до читання, світу знань та казок,інтелектуального, творчого розвитку.
2.0 ЗМІСТ РОБОТИ
2.1 Ознайомлення дитини з бібліотекою. Роз’яснення її функціонального призначення, ознайомлення з правилами поведінки у бібліотеці.
2.2 Надання елементарних знань про книгу. Ознайомлення дітей з будовою книжки (обкладинка, сторінки, текст, малюнки).Формування уявлення про призначення книги, виховання поваги до неї, навчаннябережливого ставлення докниги.
2.3 Читання дітям віршівукраїнських авторів з доступними для розуміння дітей сюжетами.
2.4 Ознайомлення дітей з різножанровими художніми текстами,творами фольклору,нескладними авторськими творами,доступними для їхнього віку.
2.5 Проведення розвиваючих ігор.
3.О РГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
3.1 Послуганадається у бібліотеках Хмельницької міської ЦБС, де є відповідні технічні умовиі не менше трьох працівників, а саме у бібліотеках-філіях NoNo3,4,8,10,12,14.
3.2 Послуга надається користувачам бібліотеки при наявності читацького формуляру, де зафіксовані паспортні дані та контактний телефон користувача.
3.3 Послуга надається для дітей вікомвід 3 до 6 років тривалість до 1 (однієї) години одинраз на день згідно з розпорядком роботи бібліотеки. Одночасно можна залишити до трьох дітей.Батьки/опікуниобов’язково повинні забезпечити дитину питною водою.У бібліотецідітей не годують.
3.4 Приорганізації послуги «Бібліо-Няня» у бібліотеці мають враховуватися поточні плани бібліотеки. Графік роботи послуги може змінюватися, про що необхідно повідомляти батьків на дошці оголошеньбібліотеки.
3.5 Батьки/опікуни повинні негайно забрати свою дитину, увипадках, якщо:а) працівники відзначають симптоми захворювання дитини;б) дитина плаче і її неможливо заспокоїти;в) дитина не слухається персоналу бібліотеки.
3.6 Дитину повертають лише тій особі, яка її привела.
3.7 Послуга є безкоштовною.